.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موسوي شبكه ماهواره اي راه مي‌اندازد

ميرحسين موسوي از سران فتنه 88 روز گذشته در ديدار با خانواده برخي متهمين و محكومين حوادث پس از انتخابات سال گذشته از راه‌اندازي يك شبكه ماهواره‌اي خبر داده است!

جوان نوشت؛ ميرحسين موسوي در پاسخ به يكي از مادرانِ متهمين فتنه 88 كه خواستار تاسيس يك شبكه تلويزيوني يا يك رسانه متعلق به جنبش شد، اظهار داشت: "همه در اين مورد بايد تلاش و كمك كنند و ما در فكر اين مهم هستيم. "
يكي از دلايل حضور ابوالفضل فاتح، رييس كميته رسانه ستاد مير حسين موسوي درانتخابات 88 د رانگستان پيگيري همين موضوع است.
رييس كميته رسانه ستاد موسوي ازمدتها پيش و پس ازخروج ازايران ماموريت يافته در مذاكره با برخي اپوزيسيون از جمله محسن مخملباف و محسن سازگارا راه‌اندازي يك شبكه تلويزيوني ماهواره‏ايي را مورد ارزيابي و مطالعه قرار دهد.
گفتني است ابوالفضل فاتح، چهارم تير88 به دليل همكاري ستاد موسوي در اغتشاشات بعد از انتخابات و براي روشن شدن برخي موارد در اين خصوص، ممنوع الخروج شده بود كه در نهايت با فشار برخي به دستگاه قضايي در 14 تير 88ايران را به مقصد انگليس ترك كرد.
گفتني است بر اساس اطلاعات موجود فاتح در مقطع دكتري علوم ارتباطات يكي از دانشگاه‏هاي انگليس مشغول تحصيل است و مخارج وي به همراه حقوق ماهانه ثابت توسط جهاد دانشگاهي تامين مي‏شود.
لازم به ذكر است درايام انتخابات سال گذشته و اغتشاشات پس از آن دو تلويزيون بي بي سي فارسي و شبكه صداي آمريكا كاملا در خدمت كانديداهاي جريان فتنه بودند تا جاييكه در ستاد يكي از همين كانديداها استوديو ساخت و ارسال برنامه براي يكي از اين شبكه ها كشف شده بود!اين موارد غير از سرويس دهي شبكه هاي ضدانقلابي لس آنجلس نشين به اين افراد ميباشد.حال چرا آقاي موسوي با اين همه شبكه باز هم مي‌خواهد يك شبكه ماهواره اي ديگر راه بياندازد جاي سوال دارد؟!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.